
Bilgi Güvenliği Politikamız
Bilgi Güvenliği Politikası
- Kişisel verilerin korunması kanunu (KVKK) çerçevesinde, kanunun öngördüğü gerekli düzenlemeler uygulanmaktadır.
- Müşterilerinin bilgilerinin gizliliğini, bütünlüğünü, bilgi akışının sürekliliğini garanti altına almak için gerekli altyapıyı sağlamak
- Sahip olunan bilginin değerine uygun şekilde güvenlik önlemleri almak
- Bilgiye erişimi kontrol etmek için, erişim hakları atamak ve yetkisiz erişimi engellemek
- Yazılım geliştirilirken güvenlik ihtiyaçlarını göz önünde bulundurmak
- Siber ortamda yapılabilecek saldırılara karşı bilgi varlıklarını korumak
- Çalışanlarına bilgi güvenliği eğitimleri sağlamak ve bilgi güvenliği farkındalığını artırmak
- Bilgi güvenliği yönetim sistemi kapsamında yönetim desteği ile yukarıdaki politikalara paralel sürekli iyileştirme yapılarak, uygulanabilir şartların karşılanmasına yönelik çalışmalar hayata geçirilir.
Kalite Politikamız
- Kaliteyi ulusal ve uluslararası yasal gereklilikler doğrultusunda sağlamak
- Süreçleri sürekli iyileştirmek için hizmet kalitesini yükseltmek
- Müşteri odaklı yaklaşım ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmak
Teman Lojistik ilişkilerinde;
- Bireyler söz konusu olduğunda, hak ve haysiyetlerine saygı duymak
- Müşteriler söz konusu olduğunda, ihtiyaçlarını karşılayacak en iyi ve doğru çözümleri sunmak
- Toplumlar söz konusu olduğunda, faaliyette bulunduğu alanlarda yaşayan insanların faydalanmalarını sağlamak
Stratejik Yaklaşımımız
- İnsana saygı duyma, insanlara zarar vermemek
- Çevrenin korunması, Doğal Kaynakların üretimi ve yönetmek
- Topluma fayda sağlamak
- Kaliteli hizmet sunmak
- Paydaşlar ile ortak hareket etme
- Sağlıklı bir karlılık yapısının oluşturulması
- Sürdürebilir performansa katkıda bulunmak, tüm çalışanların yüklü hedeflerini benimseyeceği bir ortam yaratmak